sobota, 9 lutego 2013

Rozdział 2

Witajcie kochani! Mam wenę więc dodaje dziś jeszcze jeden rozdział mam nadzieję, że się spodoba. ;*
                                                      _____________________



Już tydzień jak wrócili . Staram się unikać lecz nie zawsze mi wychodzi . Wtedy Luiza i Tośka zawsze pomagają mi jakoś wybrnąć. Słyszałam jak parę razy Zayn sam lub z resztą dobijali się do drzwi, gdy była mama lub Tośka otwierały i mówiły , że nie ma mnie w domu lub źle się czuje . Ale gdy byłam sama nie otwierałam wcale nie miałam siły ani chęci mierzyć  się z tym. Jeszcze nie jestem gotowa .
                Teraz szykuję się na imprezkę , bo Tosia ma urodziny i mamy z Luiza zamiar wziąć ją do nowo otworzonego klubu 5Up. Przeglądam się w lustrze i sądzę , że wcale nie jest tak źle w sumie jest całkiem dobrze . Wyprostowałam moje ciemne blond włosy i musnęłam lekko usta różowym błyszczykiem zrobiłam lekką kreskę czarnym eye-linerem  oraz dałam trochę różu na policzki . Ubrałam się w czarna bokserkę oraz turkusowe szorty z wysokim stanem do tego ubrałam czarne conversy i długi, złoty łańcuszek ze złotym kluczem na wypadek gdyby było mi zimno wzięłam jeszcze turkusowy żakiet. Gdy byłam gotowa poszłam do pokoju mojej przyjaciółki . Jasna blondynka była ubrana w śliczną czarną dopasowaną sukienkę z granatowym za suwakiem przez całą długość oraz nieśmiertelne czarne szpilki a do tego ma granatową kopertówkę. Wszystkiego dopełniał delikatny makijaż , który podkreśla jej niebieskie oczy i wysoki kok. Ona również wzięła żakiet tyle, że granatowy. Gotowe do wyjścia pożegnałyśmy się z moimi rodzicami, którzy uprzedzili nas , że jutro o 18 przylatują rodzice Tośki wraz z tą całą hołotą, którą nazywamy potocznie rodziną. Co prawda nasza rodzinka jest stuknięta, ale ją kooocham.
Gdy byłyśmy już przed domem nadjechała Klaudia swoim BMW, bo jako jedyna z nas miała samochód i prawo jazdy. Przed klubem nie było dużego tłumu więc weszłyśmy bez problemu. Tańczyłyśmy dużo, więc gdy zachciało nam się pić poszłyśmy do baru . Lecz gdy doszłam do baru nie mogłam znaleźć dziewczyn. Pech chciał, że dziewczyny poszły tańczyć z O mój Boże powiedziałam gdy zobaczyłam moje przyjaciółki tańczące z Harry’m  i Louisem z 1D .I wtedy gdy siedziałam przy barze dosiadł się do mnie nie kto inny jak pan Malik z  tym swoim uśmieszkiem nr 6 . I co on sobie myślał, że od tak wszystko będzie w porządku przecież nie odzywał się przez 2 lata !
- Hej – uśmiech nadal nie schodził mu z twarzy
-Czego chcesz? –Zapytałam sucho
-Chce odnowić z tobą i dziewczynami kontakt. Z dziewczynami rozmawiałem już dwa dni po moim przybyciu powiedziały, że mnie rozumieją i wybaczyły m.
-Nie sądzisz, że na to już trochę za późno nie odzywałeś się przez dwa lata ! Gdyby nie telewizor i internet nie wiedziałabym, że żyjesz. Dziewczyny może i ci wybaczyły, ale ja nie zamierzam . – w oddali dało się usłyszeć ciche  – Uuu..- Nie zważając na to kontynuowałam swój monolog. – Nie masz prawa teraz się do mnie odzywać jesteś zapatrzonym w siebie egoistą nic więcej. –Nie wytrzymałam i uderzyłam go w twarz .Alkohol i podwyższone ciśnienie robią swoje.
-Tośka, Luizka idę do domu. Wy zostańcie i dobrze się bawicie w końcu to twoje urodziny Tosiu jeszcze raz sto lat  .-Wymusiłam uśmiech przytuliłam je na pożegnanie, ale gdy miałam odejść poczułam, że ktoś łapie mnie za ramię. Odwróciłam się ...

7 komentarzy:

  1. Mnie się tam bardzo podoba twój pomysł. Serio ciekawie piszesz. Dodałam bym na twoi miejscu bohaterów, bo wiesz za nic w świecie nie chcę mi się ćwiczyć wizualizacji hehe. Zastanów się nad ciekawszym wyglądem bloga, ale on i tak nie jest tu najważniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczerą opinie . Wygląd też mi się za bardzo szczerze nie podoba, ale nw. jak dodać swój więc narazie musi być tak dzięki też za tych bohaterów w najbliższych dniach na pewno dodam :)

      Usuń
  2. Mega.! Wygląd tez już jest spoko.! :* Szybciej pisz te opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz. Blog bardzo pomysłowo zrobiony. Kiedy można spodziewać się następnej części ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku napisałam notkę, że będę dodawać co 4-5 dni, ale jeśli będzie więcej próśb to dodam jeszcze dziś lub jutro :)

      Usuń
  4. Mogłabyś dodać 3 rozdział dziś? Proszę. :)

    OdpowiedzUsuń